2022 De rode wolk en het landschap

In mijn directe woonomgeving is er vooral bos, prachtig maar niet als je een landschap met een duidelijke horizon wilt fotograferen.

Gelukkig was ik in de gelegenheid om voor een werkperiode een paar weken in Friesland te verblijven, op deze prachtige locatie.


Met ook binnen hele fijne ruimte om te werken.


En met een wijds uitzicht met een zichtbare horizon.




Het gebeurt niet zo vaak in Nederland maar in de dagen dat ik in Friesland was, waren er haast geen wolken. Maar wel prachtige zonsondergangen.



En heel af en toe een klein wit wolkje.



Zelfs één keer donkere wolken.

 
En tegen de avond, roze wolken.


Toch wel genoeg inspiratie om met mijn project over de rode wolk verder te gaan.

Helaas sloeg Covid bij mij toe en moest ik mijn verblijf voortijdig beëindigen. Ik heb behalve een aantal foto series maken niet veel kunnen doen.

Gelukkig had ik nog wel de gelegenheid om een proefje te maken voor het werk met de netjes.



Het was een erg kort verblijf op deze inspirerende locatie. Gelukkig krijg ik in december de gelegenheid om nog een paar weken terug te komen.






Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 Lapland Reminiscenties

2022 Netjes - nu en toen

2023 Stammen en Stronken