2023 Schotland - stenen

De afgelopen twee weken was ik in Schotland voor een rondreis en een werkperiode gecombineerd. 



De reis begint aan de oostkust, het Noordzee strand dus.



Veel stenen op het strand, fijn want ik heb iets met stenen, zoals dit oudere werk laat zien. 



Afgelopen winter heb ik van restjes van een schapenvacht en restjes vilt-wol stenen gevilt. 


Ik had een klein zakje met deze stenen meegenomen om in de natuur te fotograferen, dat doe ik met de meeste objecten die ik maak.





Ik had ook wat rood-paarse stenen gevilt, maar ik had niet gedacht die tegen te komen. Maar ik heb wat stenen van het strand meegenomen en thuis blijken ze aardig in kleur overeen te komen.




Schetsboek pagina's





Stenen, echt of van vilt of samen; een idee om deze winter mee verder te gaan.


Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 Lapland Reminiscenties

2022 Netjes - nu en toen

2023 Stammen en Stronken